Meztelen stációk és formák
Az isteni lényegünk:
önmagunk csodálata …
a másik csodálata,
a másik csodálata
önmagunk csodálata.
Önmagunk szeretete
a másik szeretete,
a másik szeretete
önmagunk szeretete.
önmagunk csodálata ès szeretete…
A szentség közvetlen szeretete,
a másik csodálata és szeretete…
A szentség szeretete.
Ez az ember
nagy lehetősége,
ez a szentség
üdvössége.
Úgy szeretjük A szentséget
mint ahogyan a másikat,
úgy szeretjük a másikat
mint ahogyan A szentséget.
Ezt tükröz…-i
az identitásába bújt utca emberét,
ez tükrözi
az identitását levetkőzött meztelen lélekét.
A közvetlen szeretethez
meztelenre kell vetkőzni,
A szentség előtt
meztelenre kell vetkőzni.
Nincs különbség, ugyanaz:
A köntöst is leveszem
a mivoltomat is leteszem,
s megmutatom az “Én-emet.
Minden felvett nélkül
Teljesen tiszta vagyok,
a Mindenség előtt
Mez-telenül állok.
Oda egyszer… majd…
mesz-telemül tudok betérni,
ott egyszer… majd…
mindenkinek mesz-telenre kell vetkőzni.
Aki identitását nem féli,
s ezt a ruhát egyszer leveszi
mint ahogyan a gúnyáját letépi:
betérhet önmagába s így lesz az Igazi.
Így lesz a világa valódi,
így lesz Önmaga: az Igazi-valódi,
így érinti azt, mit kéz nem ér(int)het
így érinti azt, mit úgy hívunk “lélek”. ( kinek-kinek Isten)
Így lesz a változótól nincstelen,
mégis a leggazdagabb egyedi elem,
így lesz az állandóban lételem,
mégis egyedibb mint a képzelet. ( ahogyan képzelem)
Amint mindent levettem
amit felszedtem: Az vagyok,
Amint az vagyok:
szabad vagyok.
Meztelen szabadság vagyok,
a szívből áradok,
A mesz-telen szeretet formázott,
Őmagát- Önmagamban látom.
Ha ruhát viselek,
valakit szeretek,
amint a ruhát elhagyom,
csak az Embert láthatom.
Közvetlenül az Embert látni a csoda,
közvetlenül az embert csodálni: a szeretet otthona.
A szeretetért nem kell messze menni,
mégis-mégis a másikban a másik belém tükrözi.
Amint magamat simintom,
a szeretetet csodálom,
amint a másikat simintom,
ugyanezt árasztom.
Van egy pont,
ahol a kettő kettő,
s van egy pont,
ahol a kettő egy tő.
Mindegy hogy a másikat érintem
vagy magamat,
ugyanazt érint-érzem,
a közös lényeget meg-érzem.
Amint a másikat ölelem
azt magamban lelem,
amint magamat ölelem,
AZT is magamhoz veszem.
Hol vagyok én
és hol a másik?
Én és a te
egymásba fonódik.
Hol nincs kettő,
ott csak egy van,
ahol csak az Egy hat
ott a soknak tánca vagy.
“Örömöm sokszorozódjék a te örömödben”,
Örömöd sokszorozódjék az én örömömben.
Táncom moccanjon a te lelkedben,
Te lelked moccanjon az én testemben.
A sok forma színes táncát járja,
ugyanazt mondja,
s amikor éppen különbözik,
ugyanazt másként mutatja.
0 Hozzászólás